Bujón v šumienke I Knižné Tipy

Keďže okrem toho, že milujem hory som veľký fanúšik kníh a nakoľko je toto blog o horách, predstavím Vám niekoľko mojich najobľúbenejších knižiek ktoré majú čo-to spoločné aj s horami. Neočakávajte dlhé recenzie, lebo na to ja nie som. Vždy Vám sem napíšem pár riadkov a dám Vám link, kde ju čo najvýhodnejšie kúpiť.

A ako prvú som sa rozhodla predstaviť vám Bujón v Šumienke ktorá je asi moja najobľúbenejšia. Knížku tvorí niekoľko spomienok samotného autora, pezinského rodáka, Michala Diviaka.

Neočakávajte nejaké epické literárne dielo,ja  osobne som ju prečítala za jeden večer. Ide o zážitky aké ste si mohli prežiť aj vy, čím si podľa mňa knižku obľúbite ešte viac. Je písaná z neskutočnou láskou k horám či autorovým parťákom. Okrem toho je celá kniha obohatená o o fotografie.   Garantujem Vám, že po prečítaní budete mať chuť si zbaliť svoje caky-paky a vyraziť do najbližších hôr.

Kde kúpiť?: Hiking 
                    Martinus



                    

Komentáre

SOCIAL MEDIA

Followers