Za drobné do hôr I

Ahojte!
Takže, rozhodla som sa odštartovať nový seriál, a ako plynie z názvu, Za drobné do hôr. V každom diely Vám ukážem päť výrobkov ktoré mali najlepší pomer ceny : kvality. Nebudem to obkecávať, poďme na to!




I. PINGUIN bottle 1l/0,8l

Túto flašu objavil môj otec ešte len pred nedávnom. Obsah si môžete zvoliť podľa svojho gusta, je vyrobená z nerezovej ocele s obsahom niklu 0percent, je nerozbitná, je antialergenná a k tomu všetkému má nízku cenu. Nie som si však istá, či je vhodná na čaj či iné tekutiny, nakoľko som nemala ešte šancu v nej prevážať niečo iné  ako vodu. Pri kúpe Vám k nej pridajú druhý vrchnák.
Cena: od 8€ - 10€
Obchod: najlacnejsisport.sk























 II. Športová podprsenka H&M

Viem, že podprsenky úzko nesúvisia s prírodou, ale prišlo mi vhodné ich zaradiť aj sem. Nie som si istá, do akej veľkosti podprsenka "drží", ale A,B,C,D zvládne na jedničku! A pomer cena:výkon je famózny. Má vystúžené košíčky, čo je pre mňa mimoriadne veľké plus, elastický spodný lem, po bokoch možnosť nastavenia a taktiež má nastaviteľné široké ramienka, ktoré vám zaručia oporu. Vlastním ju cca tri až štyri mesiace, používam ju často, zatiaľ sa mi  vôbec nevyťahala, aj keby, ako som písala, dá sa zmenšiť. Plus k tomu všetkému je extrémne pohodlná!   Pri moje veľkosti 75C mám veľkosť M.
Cena: 24€
Obchod: H&M






 

 

 III. Športová podprsenka BonPrix

Druhá podprsenka s ktoroum som nadmieru spokojná! Nemá moc vystúžené košíčky, vzadu má normálne podprsenkové zapínanie a nastaviteľné ramienka. Drží perfektne a ako som čítala recenzie drží aj košíky E či F. Mám ju približne tri mesiace, vôbec sa nevyťahala. Veľkosti sú normálne - podprsenkové.
Cena: 14,99€
Obchod: BonPrix


 


 

 

 

 

IV. LIDL  legíny

Keď som sa rozhodla, že Vám ukážem produkty s najlepším pomerom ceny:výkon/kvalita nemôžem zabudnúť na Lidl. Ikeď som sa dlho bránila kúpiť si v ňom niečo, nakoniec som podľahla. Tieto legíny sú famózne! Používam ich na beh, jógu a mala som ich oblečené aj na ľahšom treku. Chystám si ich skúsiť ešte v Tatrách a niečo mi hovorí, že to zvládnu na jednotku. Tieto legíny sú už, predpokladám, nedostupné ale určite za pár týždňom budú v Lidl mať ich "fit týždeň. Tak neváhaj a vybehni si jedny kúpiť! Inak tieto by mali byť bežecké a majú šikovné vrecko na kľúče. 
Cena: cca 6€
Obchod: Lidl





















V. Ponožky Meindl - Termo

Posledná vec s tohto dielu je asi najdrahšia, ale za to ju vlastním najdlhšie. Sú to poľovnícke termo ponožky od Meindl. Kupovala som asi tak 3 roky  do zadu v HUDY, ale na ich stránke som ich teraz nenašla. Nosím ich už tri zimy v kuse, nosila som ich ku koňovy pod obyčajné gumáky bez akejkoľvek výplne (!) a nikdy mi v nich nebola zima.  Sú špeciálne navrhnuté pre poľovníkov (čo som zistila až teraz) a majú spevnenú prstovú oblasť.  K  dostaniu sú aj podkolienky!
Cena: 16,56€
Obchod: Moje sú kupované v Hudy ale žiaľbohu som ich v e-shope nenašla, preto prikladám odkaz na e-shop kde ich nájdete - IntDekor




Komentáre

SOCIAL MEDIA

Followers